Khamis, 31 Disember 2009

SeKoLaH...

Cerita pasal sekolah...lagi 3 hari akan bermula persekolahan bagi tahun 2010 dan itu bermakna saya akan melangkah ke tahun 5.
Dan untuk pengetahuan semua saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Kluang Barat. Alhamdulillah saya masih ditempatkan di kelas yang pertama,5 jujur.....
Ramai juga dikalangan kawan2 saya yang diturunkan kelas,...mungkin markah mereka menurun maka cikgu terpaksa turunkan kelas dan bagi mereka2 yang markahnya tinggi dinaikkan ke kelas saya....nampaknya saya akan mempunyai kawan2 yang baru dari kelas yang berlainan.MyEm0.Com
Ohya...pada tahun 2010 nie saya dah dilantik sebagai pegawas perpustakaan...hehehe
suka sangat2 sebab dari dulu lagi saya memang idamkan jawatan ini...Alhamdulillah nampaknya tahun ini saya berhasil mendapat jawatan ini....Cikgu bagitau kalau markah menurun jawatan akan dilucutkan...alamak!!!...MyEm0.Comnampaknya saya kena lebihkan usaha supaya markah saya sentiasa 'maintain' atau lebih tinggi supaya kekal jawatan saya.MyEm0.Com
Sememangnya saya digelar 'ulat buku' oleh ibu....dan selayaknya saya memegang jawatan ini....he he he...MyEm0.Com
Dan Selamat Kembali Ke Sekolah kepada sesiapa yang bersekolah...

Tiada ulasan: