Jumaat, 1 Januari 2010

X Sabar Nak ke Sekolah...

MyEm0.ComHai...he he he...
Saje je nak buat N3 ni sebenarnya....(takde kerja).Sebenarnya saya tak sabar nak ke sekolah...MyEm0.ComLagi 2 hari je nak mula sekolah.Saya dah buat azam baru nak belajar betul2 supaya nanti bila UPSR dapat 5A.Saya nak dapat 5A dan saya nak tumpukan perhatian bila cikgu mengajar.Apa yang tak sabar sebenarnya nak jumpa kawan2.he he he...Tapi tak sabar jugak nak mulakan azam baru.MyEm0.ComTapi nanti mesti jarang uptade blog ni.Takpe la nanti kalau cuti boleh la sekali-sekala update...ha ha ha...(Boleh apa asalkan bukan hari sekolah)Walaupun tahun ni saya tahun 5 tapi...kena jugak belajar utk tahun 6 hadapan...Betul tak?(betulx3)Kakak saya yang sulung tu tahun ni 16 tahun.Yang kedua 13 tahun.Pelajar menengah baru...he he he...Adik saya 5 tahun.Tapi nanti saya dapat adik lagi(Yeah!!!)bestnya...Ibu saya mengandung.MyEm0.Com(Eh dah lari tajuk la pulak...)Oklah saya pun x tau nak tulis ape lagi.Buku pun belum kemas lagi...MyEm0.ComEsok lah kemas buku...he he he...Mesti budak2 yang lain pun x sabarkan nak ke sekolah...he he he...Mestilahkan...Sebenarnya walaupun tak semua barang baru tak bermakna kite tak boleh sekolahkan...Saya pun tak semua barang baru...Tapi tetap nak sekolahkan...(Cewah!!!)he he he...Oklah sampai sini jelah...Bye...MyEm0.Com

2 ulasan:

♥Chichan-Onew♥ berkata...

Wow, nice blog ^^
Salam berkenalan juga *I dunno how to speak malaysian, hhe :))*

Arief Rachman Heriansyah berkata...

Ass...mau bertanya,Alamat blog Eibu Junes apa ya? Wass...